Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn standaard €6,95

Let op: Controleer altijd je ingevulde adres.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer wij jouw pakketje via PostNL of DHL versturen zal je van ons via e-mail een track & trace nummer ontvangen. Het kan ook zijn dat we jouw pakketje persoonlijk komen bezorgen. Dan is er geen track & trace nummer. Wel nemen we altijd een kaartje mee indien we het pakketje bij de buren hebben afgeleverd.  

Hoelang duurt het voordat mijn pakketje wordt bezorgd?

Zit je met smart op je bestelling  te wachten? Dat begrijpen wij wel! Afhankelijk van de post zal het pakketje binnen 1-3 werkdagen op je deurmat liggen. Met uitzondering van bestellingen die in het weekend worden geplaatst. Woon je in de buurt? Dan kan het zijn dat we dezelfde dag je pakketje nog kunnen brengen.

Ik heb een daklei besteld. Hoe lang duurt het voor ik deze kan ophalen?

De dakleien van de Domtoren zijn erg fragiel. Deze worden dus niet verstuurd, maar dien je zelf op te halen in de Winkel van Utrecht op Domplein 9. De Winkel van Utrecht is 7 dagen per week geopend van 10:00 tot 17:00 uur. Zodra je bestelling klaar is om op te halen ontvang je van ons een mail. Neem deze mail mee naar de winkel als bewijs. We streven ernaar dat jij binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling de daklei kunt ophalen in de winkel. Wacht altijd de bevestigingsmail voor het afhalen af.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Heb je na 5 dagen je pakketje nog steeds niet ontvangen. Laat het ons weten en stuur een mailtje met het ordernummer naar infovvv@utrechtmarketing.nl Dan zoeken wij het voor je uit.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een adres buiten Nederland?

Nee, op dit moment kun je helaas alleen artikelen op een Nederlands adres laten bezorgen.

Retourneren

Wat is de retourtermijn? 

Binnen 14 dagen na aankoop kun je het pakketje in de originele verpakking terugsturen. De consument draagt de directe kosten van de terugzending.

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

De retourneerkosten zijn voor eigen rekening. Je kunt onder andere bij een PostNL punt terecht. De kosten van het versturen van een pakketje vind je hier. Wij raden aan om de retourzending te voorzien van een track & trace code, wij zijn niet verantwoordelijk voor kwijt geraakte pakketten.

Hoe kan ik een product retourneren?

  1. Meld je retour aan via infovvv@utrechtmarketing.nl met de volgende gegevens: naam, ordernummer & reden van retour
  2. Zorg ervoor dat het product onbeschadigd wordt teruggestuurd in de originele verpakking.
  3. Retourneer naar het volgende adres:
    VVV Utrecht
    Domplein 9
    3512 JC Utrecht

Als wij het retour gestuurde pakketje in goede orde hebben ontvangen (in originele verpakking en zonder beschadigingen) zal het aankoopbedrag worden vergoed. Exclusief de verzendkosten.

Binnen 5 dagen ontvang jij een bevestiging van het ontvangen pakketje.

De terugbetaling zal plaatsvinden binnen 14 dagen naar het rekeningnummer waar het pakketje mee besteld is. 

Mijn bestelling is beschadigd, verkeerd of incompleet aangekomen. Wat moet ik doen?

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er iets misgaat met jouw bestelling. Als dit wel het geval is stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar: infovvv@utrechtmarketing.nl met daarin de volgende gegevens:

  1. naam
  2. ordernummer
  3. foto + uitleg 

Dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag om je verder te helpen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

In overleg is alles mogelijk. Stuur gelijk een mail naar infovvv@utrechtmarketing.nl.nl onder vermelding van wijzigen/annuleren. Een geplaatste bestelling kan helaas niet worden gewijzigd of geannuleerd nadat het pakketje verzonden is. 

Kan ik mijn item omruilen?

Dat kan binnen het retourtermijn van 14 dagen. Bestel het juiste item opnieuw in onze webshop. Stuur ondertussen het pakketje met het oude item naar ons retour volgens de bovenstaande retour procedure.